جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی جشن کودکان کار

جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی جشن کودکان کار ,مورخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ در طبقه ی فوقانی تالار شریعتی برگزار شد. در این جلسه آقای ایمانی, مسئول برگزاری جشن, وظایف را تعیین کرده و به هریک از حاضرین مسئولیتی محول گردید.

مسئولیت ها و مسئولین مربوطه به شرح زیر هستند:

  1. ثبت نام و گرفتن رضایت نامه از طرف خانواده ی کودکان : خانم ترکیان
  2. پیگیری امور اداری مربوط به تغذیه: خانم صباغ
  3. تهیه ی جوایز و هدایا: خانم هادی و رجایی
  4. عکاسی و فیلم برداری از مراسم: آقای اکبری
  5. هماهنگی با مجری کودک: خانم شریفی
  6. هماهنگی سالن موحدی: آقای ایمانی
  7. ایاب و ذهاب کودکان: خانم تاجی و خانم ترکیان
  8. طراحی دکور: خانم یوسفی
  9. نقاشی روی صورت: خانم رجایی و صباغ

13950223_M1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *